Thursday, August 28, 2008

Melayu

Yang nie kali kedua nicq try nak tulis blog in Malay. Susah yang amat sangat nak taip and tulis in Malay. Tak tau nak cakap mana. Bukan nak cakap yang nicq bukan org melayu, but then dah selalu sangat used english as a medium of communication.

Bila tengok ayat kat atas, bunyi macam berterabur sangat dengan rojak ayat dan dah jadi tak tentu hala. hehehehehee........ One of the main reason nicq type in English, i try to improve my writings and also at the same time i try to correct my grammer and my santence yang selama nie memang berterabur. hehehehehehehe

Bukan ape, tangan kita and fikiran kita selalu konflik. My sister used to asked this scenario pasal my nephew and doc cakap its normal cause we think too fast and we write it slow. Same goes over ere where my capability nak menaip macam secretary tu....jhmmmmm hampeh........

nie pun dah kira cepat jugak ah...... ader nick tengok memasing menaip kekadang selow hamek tamek......... hamek tamek mukakek....... ( word nie slalu jugak nicq guna masa study kat itm....) eh budak itm ker nicq nie...... of coz..... Itm di hatiku ok........

So, hope yang nie will be my first attempt and i will try to give more in Bahasa. Tengok dah cakap org putih balik....... kuikuikuikui


Ok then macam biasa ah yer......

Till then, Cheers

No comments: